onsdag 31 oktober 2012

Check check check!

Denna dag har otaliga långtgånde to do-punkter klickats av- check check check! KATCHIIING!

Svinskönt!

Har äntligen fixat
- rett ut vilka vacciner jag har i kraft
- betalat räkningar
- fixat e-faktura
- fixat och godkänt en viss försäkring

Tillfredställelsen är enorm. Speciellt försäkringen och vaccinerna har hängt med ett tag... Räkningarna naturligt nog inte, som tur.

I fortsättningskölvattnet på detta to do-flow skall jag i dag ännu
- städa hemmet
- gymma FÖR FÖRSTA GÅNGEN PÅ ALLT FÖR LÄNGE

Försökte mig dock faktiskt på ett gymförsök på det nya gymmet förra veckan- men kom inte in?! Det obemanande gymmet kräver bl.a. fingeravtryckscensorkoll, och det fanskapet släppte inte in mig. Stod i närmare 10 minuter och täppte dörren då jag resultatlöst tryckte fingret mot censorn. Fick till sist ge plats åt andra och moloken promenera hem osvettig i träningskostymen. Hoppas på en bättre comeback i dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!