torsdag 23 augusti 2012

Fröken ögonfobiker

Tycker att fobier är lite småfånigt i största allmänhet. men lider själv av någon form av ögonfobi som är allt annat än fånig. Hatar tanken på att någon ska komma nära mina ögon. Stängde av AceVentura då när Jim Carrey började bolla med ögongloben. *urk* Skulle aldrig hoppa bungy eftersom det finns en minimal risk för att ögat hoppar ut av rycket. *dör lilla döden* Skulle hellre donera en arm än skada ögat. Får fortfarande mardrömmar när jag tänker på hur mamma smörjde in ena broderns hornhinna med salva efter att han skadat hinnan mot en trappkant. *ryser och skriver detta med stängda ögon*

Har med växande panik följt med rodnaden i höger öga SOM INTE GÅR BORT. Försöker att inte tänka på det men får tvångstankar om hur jag tvingas till läkaren där någon vitklädd typ trycker in sina fingrar i mitt öga och pillar. Dessa tvångstankar får mig att blunda och släppa ut små stön.

Dör lite och önskar att jag vore hypokondriker och att rodnaden således var ofarlig och bortblåst imorgon utan något pillande.

bild: weheartit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!