tisdag 11 september 2012

Hälsojuice- urk eller slurk?

Läser på diverse ställen om härliga renande juicer och drycker som man skall tillreda i sitt eget kök och insupa på morgonkvisten för ett typ lyckligare liv och avundsvärd hälsa. Medger att jag är lite nyfiken, samtidigt känner jag ett ganska stort urk när jag kollar ingredienslistan som innehåller typ kålrot och broccoli. För jag VILL inte dricka kålrot på morgonen *vänder sig i magen*. Men tänk om det faktiskt skulle göra dunder? Ge mig en Victorias secret kropp och grymt immunförsvar?

Överväger att prova en något mer gourmetvänlig variant. Samtidigt undrar jag, hur jobbigt är det att tillreda en dylik juice? Är ju working city girl och har tyvärr inte massor av tid på morgonen (fat chance att jag skulle stiga upp 20 minuter tidigare på morgonen för att pressa kålrotssaft- haha) och det går ju så jäkla snabbt att rosta en macka?

Är dock en sucker för "omväxling förnöjer" och tänker testa. * Living the wild life*

 
 
Tror att det är wellness-julias receptet  jag tänker ta juiceoskulden på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!